V edycja ALTS – sezon 2020/21

W drugiej części uroczystości zakończenia sezonu 2019/20 podjęto następujące tematy:

  1. Nastąpiła zmiana zarządu Ligi – w ramach rozmów pomiędzy dwoma Stowarzyszeniami – Prolanderem oraz IKS Jezioro Tarnobrzeg (współorganizatorami ALTS) , pomysłodawca i inicjator powstania Ligi oraz dotychczasowy przewodniczący – Artur Roman, reprezentant Prolandera, zaproponował przejęcie obowiązków przewodniczącego przez przedstawiciela IKS. Z grona IKS na funkcję przewodniczącego Ligi został zaproponowany Michał Piekarczyk, którego kandydatura została przyjęta przez Zarząd. Po wyrażeniu zgody przez samego kandydata Michał Piekarczyk został przewodniczącym ALTS na sezon 2020/21 oraz 2021/22. W pracach zarządu Janusz Chamot został zastąpiony przez wspomnianego wcześniej Michała Piekarczyka, a w miejsce Witolda Szozdy do zarządu wszedł Adam Pytel.

Niniejszym skład zarządu ALTS przedstawia się następująco:

Michał Piekarczyk – przewodniczący zarządu LIGI

Rajmund Zięba – członek zarządu

Zygmunt Dudziński – członek zarządu

Adam Pytel – członek zarządu

Artur Roman – członek zarządu

2. Artur Roman podziękował członkom zarządu Ligi za czteroletnią pracę na rzecz powstania i rozwoju ALTS oraz Radkowi Ziębie oraz Michałowi Piekarczykowi za prowadzenie meczów.

3. Radek Zięba przekazał informacje nt.:

  • możliwości rozgrywania meczów w ZSP 1 w czasach podwyższonego reżimu sanitarnego
  • ilości zgłoszonych drużyn do rozgrywek w sezonie 2020/21
  • sposobu organizacji ligi (9 drużyn w I lidze i 9 drużyn w II lidze) – 8 drużyn gra na 8 stołach, jedna drużyna pauzuje
  • konieczności umiejętnego rozkładania i składania stołów ze względu na zniszczenia sprzętu

4. Przedyskutowano możliwość rozgrywania debli. Propozycje: 6 singli i siódmy debel oraz 9 singli + dziesiąty debel wywołały sporo emocji i przy wyrównanej liczbie „za” i „przeciw” ostatecznie postanowiono pomysł rozgrywania debli zawiesić do przyszłego sezonu.

5. Przegłosowano sposób organizacji Ligi. Będziemy grać systemem I runda – pojedynki każdy z każdym, II runda- miejsca I-IV grają każdy z każdym o I miejsce – miejsca V-IX grają każdy z każdym o V miejsce. Możliwa opcja: miejsca I-V grają o I miejsce a VI-IX gra o VI miejsce.

6. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem i opublikowaniem regulaminu na nowy sezon. Po opublikowaniu regulaminu drużyny będą miały ok. 1 tydzień na dokonanie wpłat. Po otrzymaniu wpłat zarząd przystępuje do opracowania terminarza.

7. Mamy nadzieję, że rozgrywki ruszą 29 września lub najpóźniej 6 października.