10 sierpnia odbyło się spotkanie Zarządu Ligi oraz Komitetu Organizacyjnego ALTS w skład którego wchodzą kierownicy lub przedstawiciele wszystkich drużyn. W czasie spotkania dyskutowaliśmy nad Regulaminem ALTS na sezon 2017/2018 oraz innymi sprawami organizacyjnymi dotyczącymi naszej ligi. Na sezon 2017/2018 został wypracowany nowy regulamin, który jest kompromisem wszystkich pomysłów, które pojawiły się w czasie dyskusji. Nowy regulamin jest dostępny na naszej stronie.
Regulamin na ten moment wychodzi naprzeciw postulatom o utrzymaniu jak najbardziej AMATORSKIEGO charakteru ligi ALTS.
W przyszłości nie wykluczamy kolejnych zmian i dopuszczeniu do gry w naszej lidze zespołów z byłymi zawodnikami ligowymi PZTS lub weteranami, oczywiście po wypracowaniu odpowiedniej formuły organizacyjnej ALTS Tarnobrzeg.
Krótki terminarz kolejnych działań:
3 września – ostateczny termin zgłaszania drużyn do ALTS Tarnobrzeg
4-5 września – losowanie drużyn i przygotowanie terminarza
19 września – 17.00- Inauguracja ALTS Tarnobrzeg sezon 2017/2018
- Prezentacja drużyn – obecność obowiązkowa w jednolitych strojach drużynowych
- Na spotkanie będą zaproszone media oraz fotograf w celu wykonania pamiątkowych zdjęć drużyn
- Na spotkaniu obecni będą przedstawiciele władz Miasta oraz Starostwa Powiatowego
18.30 – rozegranie I kolejki spotkań